١٦‏/٠٧‏/٢٠٠٧

لولولولوليـيـيـي بقه عندي مدونة

مرحبا بكم في المدونة الخاصة بي. كم أنا سعيد جدا بهذه المدونه أخيرا يمكنني ان أكتب أفكاري وخواطري وأن أري تعليقات الجميع بدون جو المنتديات المليء بالشغب وبالاشخاص الغير لائقين عموما حتي لا أطيل عليكم مرحبا بكم جميعا وانتظروا الجديد دائما. وفي النهايه أود أن أقدم شكرا لأخي وحبيبي أدهم الشهابي علي أنه أخبرني علي هذه المدونه . مشكورين جميعا
أخوكم
د. محمد الجوهري

هناك ٦ تعليقات:

Adham يقول...

يا هلا يا هلا ..
ألف مبروك يا محمد بيه على اقتحامك عالم المدونين ..
أنا لسه طازة انت عارف ..
أتمنى أقرأ كتاباتك كل يوووووم ..

سلام يا بييييه

Dr.Mohammed Gohary يقول...

يا حلولي يا حلولي ايه ده اللي بيحصلي مشكور يا عم ادهم يا احلي من البجلاوه والذ من البنبون

مطرح ما ترسى....دقلها يقول...

عاوز تبعد عن المشاغبين

طيب ده انا وراك وراك

مبروك يا عزيزى

ويلا بقى

اشتغل

Dr.Mohammed Gohary يقول...

Dear aLEmeDEr,
مشكور علي ردودك اللي بتشجعني .وبعدين انا بعدت عن المنتديات برضو جاي ورايا . يابني ابـحد حـني يابني يابـني انا سكتي خطر يا حبيبي يابني ابـحد عني يابني ولا انت مبتبحدش غير بالشكليطه
هههههههههه
أي مشاغبين هنا هخليها ضلمة
ههههههههههههه
مشكورين جميعا

زفته وقطران يقول...

طيب طيب
مش حطول لساني
متزعقش

والله يادكتور محمد
انا عملت فرح يوم معملت المدونه بتاعتي
وانا كمان لسه جديده ف التدوين

ربنا معاك ومعانا كلنا
ويوفقك ف الامتحانات
حستناك تزورني
ولا شوفت منك نوعناع
ولا جنزبيل ولا حتي كركديه

(للعلم انا مبحبش الجنزبيل )

اختك زفته

Dr.Mohammed Gohary يقول...

ههههههههههههههههههه

طايب يا زفته منوراني

وهجيبلك شاااااااااااي

متزعليش

وهعدي طبعا