٠٣‏/١١‏/٢٠٠٧

ياما في الدولاب مظاليم

صباح الخير أو مساء الخير جميعا. ازي الحال؟؟؟ أتمني تكونو كلكم بخير. موضوع النهارده نكته جامده سمعتها من واحد صاحبي ضحكتني بجد في زمن صارت فيه البسمة صعبة ، والان مع النكته : واحده ست بيتها جنب شريط القطر اتصلت بنجار علشان باب الدولاب كل ما القطر يعدي بيتفتح فالنجار جه وصلح الباب وقالها كلو تمام قالتله لا لايمكن تمشي قبل ما أتأكد ان الدولاب اتصلح قالها طيب أنا أعمل ايه دلوقتي عشان تتأكدي ؟؟ قالتله: لسه علي القطر 5 دقايق ادخل جوا الدولاب استني لما القطر يعدي شوف الباب هيتفتح ولا لا وفعلا النجار دخل دقيقتين جوزها جه من بره دخل عليها بيقولها جزمة مين اللي بره علي المشاية وفتح الدولاب لقي اخينا جوه اخينا النجار طلع وقاله أظن لو حلفتلك 100 يمين اني مستني القطر مش هتصدق
ههههههههههههههههه يارب تكون النكته عجبتكم مستني الكومينتات ودمتم بسلاااااام

هناك ٤ تعليقات:

yomna يقول...

قديمة قديمة

انت يابني كل نكتك بايتة كده... انا مبحبش البايت... ابقى روح الفرن بقى هاتلنا نكتتين سخنين كده و معاهم فرخة مشوية و كبايتين شاي بالنعناع و الحياة تتظبط كده

انا بهزر.. انا بجد سمعتها قبل كده بس احلى مافيها العنوان

ياما في الدولاب مظاليم... ده انت شحورت المثل خالص... ده لو المثل كان يعرف انك هتستخدمه كده مكنش اتقال اساسا

Dr.Mohammed Gohary يقول...

انت يابني كل نكتك بايتة كده
مانا قولت بتاعة صاحبي بس عجبتني

ده لو المثل كان يعرف انك هتستخدمه كده مكنش اتقال اساسا

طيب هشوف الموضوع ده بعدين

يمني هانم بالراحة شوية علينا

منوراني والله

l0ma يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامدة اخر حاجة واللة ضحكتنى يا محمد وانا مليش نفس
معلش انا عارفة انك واخد على خاطرك منى بس واللة غصب عنى انا الى فيا ما يعلم بية الا ربنا بس يلا كلة بيطلع فى الغسيل عموما بالنسبة للايميل بتاعى معاك ضيفنى علية لان انا مش معايا الميل بتاعك
crazyl0ma@hotmail.com

Dr.Mohammed Gohary يقول...

انا الى فيا ما يعلم بية الا ربنا بس يلا كلة بيطلع فى الغسيل

زي الفل

ضيفنى علية لان انا مش معايا الميل بتاعك
crazyl0ma@hotmail.com

تمت الاضافه يا جميل وجاري الشاتنج