٢٩‏/١٠‏/٢٠٠٧

حنين بنت اختي ربنا يخليها لباباها وماماتها
























































































































هناك ٦ تعليقات:

سكينة يقول...

ما شاء الله عليها
جعلها الله من مواليد السعادة ومن الخلف الصالح
ومن غير حساسية شفت ازي أنها كل ما كبرت حلوت زيادة
يعني ان شاء الله على السبعين هتكون عسل خالص لأن النهايات جميلة
:)

Dr.Mohammed Gohary يقول...

الاخت العزيزة سكينه بفتح السين

هههههههههههههههههههه
من ناحية كل ما كبرت احلوت انا مقتنع تماما بكده لانك ما شوفتيهاش وهي مولوده كانت شكلها غريب جدا والصور دي من شهرين لكن دلوقتي زي القمر

وعقبال ما تتجوزي وتجيبي عيال كده اجمل من دي 250 مره

تحياتي ومنوراني

مطرح ما ترسى....دقلها يقول...

يابنى الملاك دى مش ممكن تكون من عليتكو

يا اما انت اللى مش من عليتكو

ههههههههههههههههه

رائع يا جوهرى

Dr.Mohammed Gohary يقول...

مطرح ما ترسي .....دقلها

ليه بس كده
دي بنت اختي
هو انا وحش للدرجادي
طب خلي الكلام ده بيني وبينك عشان نعرف نتجوز

انا مش من عيلتنا
طب اثبت ان انا مش انا علي رأي اللمبي

هههههههههههههه

الله يخليك
منورني والله

غير معرف يقول...

حنين ماشاء الله عليها أمورة أنا بيتهيأ لى انها شبه جدتها والدة ابوها ولا ايه؟؟؟وهى واخدة بردو من داليا بس ماهيش شبهك يا خالو

Dr.Mohammed Gohary يقول...

الحمد لله انها مش شبهي دي لو شبهي كانت تبقي كارثة
متشكر عالكومينت